-ANAWIN proiektuaren sintesia:

Pasaden asteartean izan zen aurkezpenak egiteko eguna, baina ni egun horretan eta ordu berean medikua euki nuen, orduan nire taldea ez zuten egin aurkezpena zeren nik falta nintzen. Hor txarto sentitu nintzen, zeren nire taldea egun horretan egitea nahi zuten, baina ere uste dut nire taldekoei lagundu egin dielako zeren haiek beren zatia ez zuten nahiko ondo ikasita.
Azkenean, gaur osteguna egin dugu.

Aurkezpena egin ondoren, ikaskideek nola egin dugun baloratu digute:

- Asier Bengoa, Alex Val eta ni askoz gehiago hitz egin dugula Mikel Posada baino.
- Ez genuela hain ondo ikasita.
- Kartulina oso polita zegoela eta lan asko egin dudala.

Proiektu honetan zehar hainbat gauza ikasi ditut, baina bi gauza garrantzitsuekin geratu naiz: gauzak interesatzen bazaizkigu esfortzatu behar garela eta denbora ez dugula galdu behar ezertan zeren gero txarto ateratzen zaigu.

Hau amaituta, bakarrik esan nahi dut zeren hainbat gauza berri ikasi ditudala, uste nuela ez zitzaidala gai hau gustatuko baina gaian sartuta asko disfutatu dudala eta ze garrantzitsua den talde modu batean egotea.

Comentarios

Entradas populares de este blog